Obchodní podmínky
1. Poskytovatel služby
Poskytovatel: Lenka Verzichová
Adresa: Hlaváčova 1161/8, Praha, 182 00
IČ: 11726270
Telefon: 728 363 010
E-mail: lenka@verzichova.cz
Zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem městské části Praha 8.
2. Předmět obchodních podmínek
Tyto obchodní podmínky upravují podmínky poskytování služby Watsu, způsob objednávání, platební podmínky, storno a reklamace služeb mezi poskytovatelem a klientem.
3. Objednávka služby a rezervace
- Službu lze objednat přes rezervační systém na webu nebo telefonicky/e-mailem.
- Odesláním rezervace souhlasíš s těmito obchodními podmínkami.
- Rezervace je platná po potvrzení ze strany poskytovatele.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout rezervaci bez udání důvodu. Například v případě naplněné kapacity, zdravotní kontraindikace nebo jiných okolností, které by mohly ovlivnit bezpečné poskytnutí služby.
4. Cena služby a platební podmínky
- Ceny služeb jsou uvedeny na webu a jsou konečné.
- Platba probíhá předem nebo na místě po ukončení služby dle dohody.
- V případě platby převodem je služba rezervována po připsání částky na účet poskytovatele.
- Nejsem plátce DPH podle zákona o dani z přidané hodnoty.
5. Storno a změna rezervace
- Klient může rezervaci zrušit nebo změnit nejpozději 72 hodin předem bez poplatku.
- Při pozdějším storno si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny služby, který pokrývá vzniklé náklady spojené s přípravou služby.
- Neomluvená nepřítomnost se považuje za storno a účtuje se 100 % ceny služby.
- Klient má možnost poslat na svůj termín náhradníka, který službu využije místo něj, v tom případě storno poplatek není účtován.
6. Práva a povinnosti klienta
- Klient je povinen dodržovat hygienická pravidla a instrukce poskytovatele.
- Klient je povinen informovat poskytovatele o zdravotním stavu, který by mohl ovlivnit bezpečné provedení služby Watsu.
- Klient je odpovědný za dodržování dohodnutých termínů a podmínek služby.
7. Odpovědnost poskytovatele
- Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu vzniklou nedodržením instrukcí klientem nebo neposkytnutím pravdivých informací o zdravotním stavu.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu nebo zrušení rezervace v případě nečekaných událostí.
- V případě zrušení služby ze strany poskytovatele má klient nárok na vrácení uhrazené částky.
- Poskytovatel je odpovědný za kvalitu služby v souladu s odbornými standardy.
8. Reklamace
- Reklamace se podávají e-mailem nebo telefonicky do 14 dnů od poskytnutí služby.
- Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů.
- Reklamace se řeší individuálně podle charakteru poskytované služby.
9. Odkaz na zpracování osobních údajů
- Zpracování osobních údajů klientů je upraveno samostatnou stránkou Ochrana osobních údajů.
10. Změny obchodních podmínek
- Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky.
- Aktuální znění je vždy dostupné na webu watsu.verzichova.cz.