Obchodní podmínky

1. Poskytovatel služby

Poskytovatel: Lenka Verzichová
Adresa: Hlaváčova 1161/8, Praha, 182 00
IČ: 11726270
Telefon: 728 363 010
E-mail: lenka@verzichova.cz

Zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem městské části Praha 8.

2. Předmět obchodních podmínek

Tyto obchodní podmínky upravují podmínky poskytování služby Watsu, způsob objednávání, platební podmínky, storno a reklamace služeb mezi poskytovatelem a klientem.

3. Objednávka služby a rezervace

  • Službu lze objednat přes rezervační systém na webu nebo telefonicky/e-mailem.
  • Odesláním rezervace souhlasíš s těmito obchodními podmínkami.
  • Rezervace je platná po potvrzení ze strany poskytovatele.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout rezervaci bez udání důvodu. Například v případě naplněné kapacity, zdravotní kontraindikace nebo jiných okolností, které by mohly ovlivnit bezpečné poskytnutí služby.

4. Cena služby a platební podmínky

  • Ceny služeb jsou uvedeny na webu a jsou konečné.
  • Platba probíhá předem nebo na místě po ukončení služby dle dohody.
  • V případě platby převodem je služba rezervována po připsání částky na účet poskytovatele.
  • Nejsem plátce DPH podle zákona o dani z přidané hodnoty.

5. Storno a změna rezervace

  • Klient může rezervaci zrušit nebo změnit nejpozději 72 hodin předem bez poplatku.
  • Při pozdějším storno si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny služby, který pokrývá vzniklé náklady spojené s přípravou služby.
  • Neomluvená nepřítomnost se považuje za storno a účtuje se 100 % ceny služby.
  • Klient má možnost poslat na svůj termín náhradníka, který službu využije místo něj, v tom případě storno poplatek není účtován.

6. Práva a povinnosti klienta

  • Klient je povinen dodržovat hygienická pravidla a instrukce poskytovatele.
  • Klient je povinen informovat poskytovatele o zdravotním stavu, který by mohl ovlivnit bezpečné provedení služby Watsu.
  • Klient je odpovědný za dodržování dohodnutých termínů a podmínek služby.

7. Odpovědnost poskytovatele

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu vzniklou nedodržením instrukcí klientem nebo neposkytnutím pravdivých informací o zdravotním stavu.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu nebo zrušení rezervace v případě nečekaných událostí.
  • V případě zrušení služby ze strany poskytovatele má klient nárok na vrácení uhrazené částky.
  • Poskytovatel je odpovědný za kvalitu služby v souladu s odbornými standardy.

8. Reklamace

  • Reklamace se podávají e-mailem nebo telefonicky do 14 dnů od poskytnutí služby.
  • Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 dnů.
  • Reklamace se řeší individuálně podle charakteru poskytované služby.

9. Odkaz na zpracování osobních údajů

10. Změny obchodních podmínek

  • Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky.
  • Aktuální znění je vždy dostupné na webu watsu.verzichova.cz.